Saturday, March 21, 2009

二三事

* 大欣憑drama 1<<老婦還鄉>>被提名香港舞台劇"最佳女主角"獎!!!
好勁抽呀!!! @_@
佢的確係做得好好, 不過我又唔知原來會提名學生喎

* tech ent果個tea燈箱句slogan竟然變左"姿彩繽紛廿五年"........!!!
咩"姿彩繽紛"呀??? 我都係鍾意"默默耕耘廿五年"多d耶........................
我諗都真係同facebook個group有關, but come on! 有時d野唔駛咁認真掛?

* opera CARMEN聽日終於最後一場啦! 我既light crew生涯亦到此為止.
一個月過得真係快!
總括而言, 我今次既表現絕對有如一舊飯................ =_="
所以我完全唔駛為轉科而煩惱...................................

* 下星期開始我就可以全力跟dance 2啦!
cross-stream "acting dsm"加油!!!

* 嗚我隻右手中指竟然出倒刺..!! 爛手指好慘.................
頭先我煮麵果陣仲整到d味精粉響上面, 在傷口上灑鹽..........

* 我半集"學警"都無睇過, 完全唔知laughing哥是啥.

* 喂呀我貼響樓下果個方大同mv真係堅好睇!我睇到而家都仲未厭!hoohooo~~~

* 我同食死你呀冼決定再戰"旅之達人"!! 不過今次竟然係先睇作品後睇人.........
ummm咁搞法, 真係無咩把握架喎..........ummmm

* 頭好痛, 聽日訓飽先番學校strike out

No comments: