Friday, February 29, 2008

木之本桃矢 生日快樂

嘩難得4年一次既2月29日
無理由唔寫篇blog黎將lee一日留住架?

我今朝都係走左堂
唉因為無辦法地
由晏晝兩點開始不停瘋狂工作至凌晨4點半
中間都有一個鐘頭break食飯既
完全明白"日以繼夜"同埋唔知幾時有得收工既心情
做assistant係咁架啦
你老細唔肯停係就唔會有得停

純粹呻下o者
我都知其實我得到既係一份優差
再一次證明timing係幾咁重要
如果我響暑假得到lee份part-time既話
我絕對有信心可以撈得風生水起囉
所以唔該一定要批到個maximum amount俾我地呀
咁我公司先會有錢請我架!

剛剛做完今晚要交果份ielts作文功課
如果唔係因為走左堂繼續訓覺我都唔會有時候有精神磨篇文出黎
我發覺我真係唔識再用筆作文
篇draft真係"叉"到飛起
(其實我一開始並唔打算起"draft"的,只是篇野叉到超爆亂
無辦法唯有抄過張.........)
(一路抄既時候又有野想改,於是又繼續"叉".......=_=")

lee期講得最多既係"無辦法"三個字

真係無辦法

No comments: