Saturday, March 1, 2008

杏壇中學學生會

救命
笑死我
香城杏壇中學 學生會facebook group
http://www.facebook.com/group.php?gid=10362656625
校歌仲要係greensleeves囉! XD



是日晚上 補ielts
nice chat with my dear mimi & mell, also alex
唔知點解次次同親mimi傾計
內容總會拉到升學就業, 甚至policy和文化交流等等等等
mimi小姐愈來愈似一個事業女生啦
真心覺得我地會係將來社會棟樑喎

其實我也搞不清楚為何要去考ielts
就係覺得應該會有用咁囉



無聊睇番響xanga度留俾人地既comments
於是就睇埋人地d舊post
drmsoc離奇事爆多
你估下邊個係路人甲同路人乙同埋"我"丫拿~


Pictionary爆笑語錄...

我:蜜蜂個friend係邊個?

路人乙:烏蠅!

我:兩個字o既,第二個字,乜兔賽跑呀?
路人乙:龜!
我:咁係乜龜呀?
路人乙:小龜!(天呀!點睇都係答烏龜啦!)

路人甲:皇帝帶咩嫁?
路人乙:帽!
路人甲:英國皇帝帶咩嫁?
路人乙:綠帽!

我:係沙漠行o既係越咩車呀?
路人乙:越礦車!(乜你成日去海洋公園咩?越礦飛車呀?)
我:咁"郊乜公園"呀?
路人乙:交通公園!(無話可說...)

睇來我同路人乙都係溝通唔到嫁喇!


勁耐無玩過啦真係
得閒要去借番副pictionary玩下先
想同班組仔女玩下
睇下佢地會講到d咩出黎都好 XD



好累
眼訓成咁
都仲未捨得去沖涼訓覺.........

No comments: