Thursday, March 6, 2008

買了哦!

終於等到出糧


終於買到喇!









其實我由年頭做緊seibu既時候已經鎖定左佢架喇
就係一直都無的起心肝去買

但係我發覺
我支foundation又好似有水尾既跡象
為免要等到一次過大出血
都係快d買左先算啦
橫掂都真係要買架喇



連個盒都靚到死!!!

話說回頭
今日等確"幾"
早上飛的番學(我老細說搭的士仲平過養架車呀嘛,okay咁我咪當培養下第時番工既習慣囉)
放學到又一城買上述碎粉
breadnbutter買shocking pink legging(嘩我竟然豪花二百大元買對legging,我打算把它穿上十年)
晚餐吉野家三文魚飯(我有一整個星期沒在外吃過如此像樣的晚餐啦真是令人感動啊)

做窮人真係勁慘
有沒有察覺近兩天我的面色有點不妥?
就是因為用光了碎粉沒錢買
要找回year 1開始時用那盒怪怪的two way cake頂住檔
使這兩天都成了"白臉天使"
(可能近日的臉色太灰暗,用了這樣誇張的粉底其實也不易察覺吧)

看來我為了慳錢已經達到"不理面子"的地部
這樣瘋掉的事也幹得出

錢啊
我要錢啊

No comments: