Tuesday, March 4, 2008

哎呀,又失敗左添

對啦,前兩個星期我仲嫌自己唔夠忙
走左去天比高audition
今日有位友人收到電話話中cast啦,我又係無
即係話黎緊我仍然要專心番工同追assignment啦

有時都要諗下自己係唔係仲想以perform為生的
上星期補ielts既時候,補習哥哥alex再一次告訴我
記得不要以話劇為正職

其實嘛,我真係好想可以搵到錢
但係我而家唔係打算又開"要夢想定要麵包"lee個topic出黎講啦
因為人家是有得揀
我是無得揀的

忽然又想起舊年睇相佬講既野
表演對我黎講會係鍾意
但係唔會係職業囉


所以我唯有繼續安慰自己
做performer搵唔到錢架
你繼續以公關,event coordinator,空姐為目標搞掂個degree先啦
出到到黎響大公司度搵一份at least起薪點過萬既工
三年跳一次糟
跳下跳下就二萬三萬四萬咁去架啦......


vincent,你記得要拎eason個簽名番黎俾我呀!!

No comments: