Saturday, March 15, 2008

昨天

夠啦!!!!!

我為左lee件事
搞到
前晚失眠
尋日補習不能集中
今日差d撞車
今朝mid-term無溫
今朝9點3測驗尋晚4點幾先有得訓
浪費眼淚浪費時間浪費資源
我到底為了甚麼呀???


補習的時間最近竟成了我的避風巷
在那兒我可以很輕鬆的說話
研究一下桌上的習題
我很珍惜可以只專心於眼前一件事的時候

昨晚補習前,因為不知何故開不到補習社的門
所以便先去街角那間茶餐廳吃飯

完全明白點解隔黎品香樓人頭湧湧
lee間野會咁冷清!
叫了一個晚餐
其實我對黑椒豬頸肉飯沒興趣不說(因為早已聯想到會時甚麼質素)
wa首先端上來的
是三份中間塗上牛油的白麵包
重點係勁霉囉,真係似擺左響度好耐果種
mimi跟alex一見到d麵包即刻O左嘴
雖然我對食沒甚麼要求
但係我想講佢真係似三條乾左既白毛巾......
最後當然三塊野原封不動都無郁過就叫人拎走左啦
(真係話唔定係上一桌客唔要同我地做埋一樣既野都唔定......
於是我地先得到一碟咁既野)

嘩第二樣黎既先係最爆
竟然係"西米忌廉湯"!
對啦我沒寫錯你沒看錯
的確係加左西米既白色忌廉湯
佢一拎過黎我一見到已經忍俊不禁
個waitress一行開即刻爆笑
嘩想點呀
如果唔係未上主菜既話我真係會以為碗野係甜品西米露囉!
一路飲(俾左錢架嘛)一路都係笑到收唔到聲
其實定係忌廉湯真係需要加西米架呢?有無人可以話俾我知呀?
救命呀個湯真係笑死我
如果唔係果陣仲未叫野飲既話我真係想影低佢囉

之後仲有舊炸魚做配菜
好彩......佢係成餐入面最好果樣野......總算不是"多舊魚"

不過唯一值得讚既係
我叫杯凍奶茶少冰佢真係少左俾我喎

下次都係去番隔黎品香樓算啦.......................

No comments: