Saturday, March 8, 2008

開blog大吉

拿即係咁,又唔係話xanga唔好
只不過我硬係覺得xanga果邊既layout唔夠user friendly,唔夠清楚
而且我又唔識點樣可以將個版面整得靚d喎,整極都覺得好俗氣

終於轉過黎清爽得多既blogspot,捨棄用左近4年既xanga囉

大家黎到lee度一定完全feel到係我既style啦嘩哈哈
記得要留心d睇每個function既title,每個都係出自我首主題曲架
(之不過"娃鬼回魂"果度...我響首歌入面實在諗唔到比lee四個字更貼切既...
所以大家當睇唔到啦啦啦~~~不過都唔係差好遠o者!咪都係hocc~~~)

至於個blog既網址,ceci問我:"乜你唔係princess咩?"
其實我既真正身份係兔子囉!
ceci:"又扮可愛了嗎...?"
人地幾時有唔可愛過o者下~~??

當然搬到黎lee度最唔方便就係無得用your subsrciptions
所以我每晚都係會繼續響xanga睇大家既blog既!
而大家就記得要bookmark lee度喇

另一方面,lee度好似一定要有google account先留到comment架
所以如果係無既話其實可以留番響xanga果邊喎
你知我一定睇到架!!

而留得到comment既你地
最好即時留番個言俾我啦!等我都知道你知道我搬左blog嘛~

但係每逢有咩大件事or大事件我都會post番響xanga
例如結婚啦生仔啦擺滿月啦 (...........?)
而平時呢
都係果句,想寫咪寫囉

No comments: