Wednesday, March 19, 2008

我對眼就黎爛啦

今早還是起不了床
到elements傾了三幾句IC project就要閃了

看色戒
比我想像中好沒那麼悶喎
好一個"聰明反被聰明誤"的故事
王佳芝真的太聰明了

但是我覺得整套片中
最唔好睇就係果幾段床戲............
可唔可以拍得靚d咁呢.......?

我家小弟今日又同阿同學女(呀其實我一直忘了說,我家小弟是讀男校的,所以其實那女生不是同學來啦,只是求其給她一個稱呼罷了)上黎
整---蛋---糕---!!!
我頂丫溝女可唔可以出去溝呀???!!!
我已經好唔夠訓架啦!!!
可唔可以唔好成日響度阻鬼住晒呢?

累死
但是今天化了妝又戴了con
搞一大輪先有得訓覺.........................

No comments: