Tuesday, March 11, 2008

兔雜 (好明顯係牛雜個frd啦)


我對眼又發炎囉
尋晚半夜2點3先收工(也好,老細s車我番屋企,慳番十蚊車錢)
一共戴左16個鐘頭隱形眼鏡
可能對眼無甩到出黎已經係萬幸啦
於是今日即使走左堂magazine lecture,10點幾起身
對眼都係痛到飛起
落到街feel到見光死,早知戴番頂帽啦

journal兩文三語discussion,我覺得我地好勁

今日唔駛番工,又出開旺角print聽日要交既visual art poster
(print out左先發覺我屋企個mon原來勁唔可靠!d瑕疵真係清楚到唔恨)
難得悠閒,行下花園街,食碗油渣麵
睇下roxy(噢撈!睇岩左對姐色魷魚難,$380買唔買得過呢?好似好舒服咁喎)
去開益睇下書
嘩太悠閒喇~

悠閒過後,眼訓到爆
打算番屋企訓番個靚覺
一番到屋企,我頂丫
我家小弟原來帶左個朋友女番屋企
我頂啊我果陣再留響屋企佢地唔尷尬我都尷尬架?!
唯有十萬個不願意地放低左之重物之後再出街
灰到呢......
麵又食左喇街又行過下喇
唯有繼續行街
近近地又一城
但係其實我淨係想訓覺咋.........=_="

響又一城大戰數十回合,絲毫無損地走番出黎
我覺得自己好叻
BTW我響page one門口好似撞見舊校果位陳漢x同學同個女仔一齊啵!

剛才我爸"求其"俾左$300我...都好好架啦
已經係令人感動得要死既爭取成果黎喇

wa lee個故事似曾相識=_="
http://plainfaceangel.blogspot.com/2007/06/blog-post_07.html#links
但係人地比我好彩得多啦...at least end up係有得去囉......

嗄乜而家又有得做番獎門人咩?!我岩岩睇yahoo新聞先知咋喎?

因為黃x駒既原故,前兩晚當年果陣做<<尋找七色彩魚>>玩大木偶既相出黎
順手都貼下上黎lee度
個木偶其實勁重,lee張相可以睇到個size有幾大
見唔見到我對眼響大木偶個肚腩位度呀?
雖然個大木偶係幾cute,但係我覺得個戲入面我絕對cutie得過個木偶囉
送你多一張劇照


oh i am sooooooo cute!!!

No comments: