Tuesday, May 26, 2009

7a1的msn對話 (節錄)

肥仔大哥!! 說:
同學們~~資深校友梁建邦MATTHEW LEUNG因就業而需往英國工作於下月8號起飛~將會離開各位飛海外尋找光明的前途~本人身為邦邦的好友本想替他攪一個最後的晚餐~不知咁多位同學們在下月7號之前邊一日能抽空出黎食個大便飯呢??????????????

SuPeRHeleN*任性 說:
i m ok la

*missCaNdylau 說:

我就黎on show
如果可以既話可唔可以今個星期之內呢?

SuPeRHeleN*任性 說:
every time ok for him la

*missCaNdylau 說:
好勁
往英國工作

肥仔大哥!! 說:
ON SHOW唔洗食飯架~

*missCaNdylau 說:
我on show得15分鐘放飯架咋
你係咪黎我學校搵我食先?

肥仔大哥!! 說:
你ON通霄個學校紮營呀~

*missCaNdylau 說:
起碼2300先走得架我
肥仔大哥!! 說:
!!!

肥仔大哥!! 說:
K仔~

肥仔大哥!! 剛剛傳送來電震動。

K 說:


K 說:
咁都發現到我

肥仔大哥!! 說:
有空嗎?

K 說:
ok ar

肥仔大哥!! 說:
你個K字咁大隻~好難睇你唔到

K 說:
我得閒將佢轉番細階



救命呀!!
點解我會有d咁膠既舊同學?!?!?!?!

No comments: