Sunday, May 17, 2009

難得的星期六

今天是難得的假期
過了一個悠閒的下午
家中只有我一個
自由自在的聽聽歌, 上上網, chat一下msn
生活十分寫意
(雖然我仍被親愛的sm先生嚇了一嚇)

但已經習慣了忙到爆晒炸的我
整天逗留在家只會讓我的不安感以幾何指數暴升
所以是晚的節目為"陪andy兄晚飯"

可能因為上年我倆一齊去了八天的旅行
我們互相睇大家個樣都睇到想嘔既關係
番到香港之後我地見面既次數一隻手就數得晒........


okayokay..... 我知道節目名稱應該是"我迫andy兄俾我陪佢食晚飯"才對
因為andy兄明明還在考試期間
但考試都要食飯架對不對?
為免他要放下書本太久
所以我專程先搭小巴再搭火車然後轉小輪...........................到中環食飯去

因為我實在唔想又食翠華
(我真係唔想老遠出中環就係為左食茶記囉!)
我已經自行search到另一家中環但又不太貴的店子
名叫"the flying pan", 吃的是all day breakfast
(請不要問我為何要老遠出中環去食全日早餐......)

睇個menu睇左勁耐! 超級多選擇呀真係~~~
我個um列幾好食, 而且都幾大份!
睇menu先知原來灣仔都有一間! 等我搵下開左響邊先~~~

昨天是運動日
明明我整天都是超級眼訓
但這天的活動卻是非常energy consuming的
首先是tpp的排舞session
我們組的performance總是逃不過跳舞的環節
繼上次跟tommy的懷舊交際舞之後
今次的舞步更加奇異!!
大家一起努力哦!!

原本已經流了一身大汗
接下來又加入了在煙格的踢毽大會
覺得自己真是超級健康有活力!
唉但是我是真的不懂踢毽的...............
連把毽用腳踢中對我尺說也有點難度嘛.................
下次還是打排球好了...................
噢! 不成! 都是等我先減肥再打排球吧.................

由於這個"運動日"實在太energy consuming
所以一回到家7點多就已經在床上一睡不起
第二天更是十一時多才自然醒
放假真嘆!


在一邊寫這篇entry的時候
我一邊手動調較雙面列影dance2的assessment form
(我們team今次一共有成10個人!!
一人兩張紙的話好像有點過份.......... 我真的不要下世當"紙妖(鳶?)"囉..... )
一邊收到幾百封faceboom的inform e-mail...... 因為阿叉正在幫我tag整個dance 2 album......
完全感覺到她正在努力的為人民服務!! 雖然我原本打算過兩星期才tag來refresh大家的記憶的......... anyway thank you very much cha!!

No comments: