Sunday, October 10, 2010

多得你唔少

* 因為要表揚我既忠心fans --- 潘裸泳小姐 --- 佢話佢平日每兩日會上一次黎呢度,所以呢一篇entry係為佢而寫既!

* 嘩你睇我幾重視你?所以你記得要響英國買份大份d既聖誕禮物俾我耶~~~

* 話咁快又秋天了,終於都唔駛再成身汗。嘿!

* 早幾日去了看楊千嬅演唱會!!!!竟撞正了陳醫生做嘉賓果場!!!!omg!!!!

* 「東歪西倒 忽高忽低 心驚與膽戰去建立這親厚關係 沿途就算意外脫軌 多得你 陪我搖曳」

* 其實也經常有人對我說「我覺得你都會好鍾意new york!」又或者「喂英國四圍都賣緊你個style d衫!」

* ummmm我想我也可能不太屬於香港吧?不如也找些機會試試看到其他國家發展去。

* 如果我現在不試的話,真的一世也不用試了。

* 呼!!!可是,真的好難啊啊啊啊!!!!!! 真的可以輪得到我嗎?

* 頂我間房個冷氣又壞左!!!咩事呀好似買左一年咋喎!!!!

* 我又竟然唔記得左,冷氣呢樣野多數整一次都係唔會整得好的...等我仲空歡喜了一個下午...

* 其實而家呢個天氣,通常都已經唔需要再開冷氣。但是,我間房是密室來耶....

* 好熱!!!今晚又點先可以訓得著呢?

1 comment:

潘裸泳 said...

其實你有無諗過? .. 可能你其實係唔屬於地球 ??? 哈哈哈哈哈哈 .... 潘裸泳上 ~