Tuesday, April 7, 2009

我要減肥

我真的好想瘦!!
瘦一點點.........也好吧?

上午十一點至下午四點的空閒時間
吃過午飯後便溜進sogo
因為老是想要買些新衣

結果
進了幾家平時都會去的店子
也去了幾家平時不會進的店子
又除又穿的試了一大堆衣服

竟然沒有一件令我說服自己買下來.......!!!

有時呢
買衣服不是有沒有錢的問題
而是
根本沒有女人會買下一件認為自己穿得不好看的衣服嘛!!!!

有無搞錯呀..........???
試左成個下晝竟然無一件衫著上身係順眼既??!!
想買野都買唔落手!!
好q挫敗呀頂.....................=_="
(我仲發覺有某兩間店既某兩個sales見到我出入fitting room咁多次試左幾件衫到最後都無買野而有d白鴿眼...........
駛唔駛呀??!!你估我想架???!!!!我夠想買囉!!鬼叫你d衫唔出大d???
[嘩仲買大d既衫?你仲想肥到幾時先停?!] )

唯一有睇中野既響agnes b
有一條紅色手鏈 (買唔買好呢?$590......ummmm會唔會又好快玩完架?)
同埋桃紅色三用袋...............!!!!!!!! (嘩媽咪救命呀隻色真係靚爆!!@_@!!!)


我點算好啊???
再咁肥法...............仲邊著到靚衫???
會唔會就係平時跟show著得太多方便活動既tee
所以就任由自己肥落去都唔知................

到底點先可以瘦呀??? >_<


其實呢
如果我部電話可以有上網function既話
我個blog絕對可以update得多d
因為我響街度成日都諗到好多野想記低...........
但係夜晚番到屋企
對果件事已經咩mood都無晒囉


btw!!
我發現原來cwb sogo係仲有superlovers counter架!!
我仲發現到以前夢寐以求果款tee..........!!
但係如果我買左黎著番學................
...........會唔會俾人打架....??

1 comment:

lorraine said...

我第1個打你呀話你知 ! 哈哈 ....不過其實你要著我都阻你唔到,分分鐘唔夠你打tim !