Tuesday, April 7, 2009

[youtube] a sweet girl

這是一個澳洲女孩的mv
是一首輕輕甜甜, 感覺像綿花糖的歌
人很sweet, 唱歌也很好聽!!
有點當年the princess diaries時期的anne hathaway的影子
her first debut will be in mid of june!

雖然我...................還是因為"職業病"的原因
一邊看一邊研究著..........到底這些特技是怎樣拍出來的......................?

Lenka-The Show



reply dear lorraine,

9apr - 喂唔係講笑喎! 我今日堅響街度見到有個23+既女生響cwb著住一件superlover tee係到行!
原來都唔係淨係得我一個搏打............wakakakakakaa
唔係掛原來你一直都唔知kissES就係留comment.........?? 我由xanga時期已然係用"kisses"黎代替"comment"lee個字啦喎?!
唉我都覺得自己家陣真係肥得有d誇張...............到底點先瘦到呢? 我真係好想知............冏nz

7apr - 嘩update得咁快既? 你唔係話唔會去睇d勁耐唔寫野既blog架咩?
嗚你點可以咁樣對我架?
唔得! 我要唔夠你打..........!! 我要瘦!!

3 comments:

loraine said...

係呀 ! 真係咁0岩得咁橋黎睇下你有無 update,咁就俾我見到你有一個咁搏打既諗法,真抵死 ! 唔單只咁,我仲發現原來你個kisses 就係俾人留言既地方..唔怪得我一直懵盛盛,直至我拚命想搵出黎講你知我會第1個打你..哈哈 !! 言歸正傳,我都想瘦,不如搵日一齊諗諗計 ! 認真既 ! 哈哈

Unknown said...

唔係下哇 呢的都係叫歌 你的水準有問題
聽多的先學人比評語啦.
kissES就係留comment... No big deal

Unknown said...

想學野...go youtube
hear 'dreamed dream' susan Boyle
有一千萬聽眾...呢的就係音樂