Wednesday, October 22, 2008

非常天使

很累很累很累

fundermental of tea的mini performance終於完成了
原定個戲會run 10次的, 可惜因為時間關係只係run得8次
最熟個戲, 成日陪我地練嗌cue既yanice反而輪唔到佢, 諗落真係有d對佢唔住

生平第一次當dsm
輪到我cue既時候, 其實真係好累
仲要爆緊張!!!
緊張到我一路叫cue一路望住自己隻手震係咁震......犀利到柏金遜咁款.......!!!!!!!! @_@
(好彩把聲無震...........)

其實累到唔係好concentrade到, 個腦諗唔得好清楚d cue位
可能因為好彩, "唸口黃"咁up up下又俾我過到骨喎
都唔係錯得好緊要................o者!!!! 都係電話響個位中左招慢左一拍o者...................!!!!
呵呵呵.....................................................

light operate比想像中容易
anyway今日都好感受到我地全組都好合力,互相幫助咁完成個show
(當然包括operate果陣明明到左位但係未聽到dsm嗌go又自己跟住個戲go左既時候啦)
雖然好多野都可以做得好d
只係得一個星期既時間
可以做到而家咁樣
我都覺得算係咁啦

不過今日最大既錯誤係..................開場前竟然唔記得check props同re-preset....!!!!!!!!!!!
唉唉唉
作為sm major既人............lee樣野實在太失敗啦......................=_="

點都好啦
都係一個好既開始

setup緊既時候
由於響大房.............拎錯左果個"我已死"既拖板
(唉都係我無睇清楚之過)
急急腳過隔黎scenic workshop借拖板
途中見到yoshi, 佢問我響度做緊咩
總覺得個感覺勁怪誕囉...................
以前明明我係un un腳望住yoshi走來走去
但係而家好似調轉左咁
響我四圍張羅既時候反而見到yoshi響度悠閒

ummm
其實都唔可以咁講
應該係話同yoshi一齊響後台工作, 就係feel到好奇怪!!
硬係有d搭錯線既感覺..............................
errrrr即係...........好似我行錯左台位既感覺囉..................

其實今日係我既"dsm日"
跟show果陣由於我地個dsm今日off
由於我已經試過cue show同埋咁岩今日會跟晒咁多個鐘既rehearsal
我sm同我講話不如我今次試下做dsm cue rehearsal......!!! @_@
竟然咁信得過我丫..................
好彩今日排個scene d cue都好簡單
但係有陣時佢地執戲果陣我靈魂又咁岩遊走左........搞到有幾次都甩q左個cue=_="
不過佢成個scene咁run果陣我無cue錯架!!!!
下次再"鄧腳"做dsm既話.............真係要concentrade多d.............

今日又有記者黎影排戲相
連我地個fli case因為分左身做埋set既一部份所以都入埋鏡
死啦個fli case咁雜亂
我地會唔會丟左學校既架.........??? =_="

1 comment:

Anonymous said...

其實係因為yan想run哂round6
點知搞到自己冇得cue囉.......
佢咁熟個劇本 又成日練cue
真係好唔抵.......
事實證明
得到一樣野就要犧牲另一樣野=D