Tuesday, October 14, 2008

cp assign 1

reply kaki,
好彩我end up都無做powerpoint presentation..................


今日creative process assignment 1
個題目係就係"為自己掃描",即係present自己一分鐘
我就覺得十足似一個talent show

個個都好勁呀
每個人果一分鐘都好有個人風格
分分鐘都有驚喜
餓虎藏龍呢

仲有一樣野我一定要講
今日見到有"voluntary crew"自動出去幫手
我覺得大家超好呀!!
先前有人幫我播碟喎
頭先我跳舞果陣.................噢應該係movement果陣
又feel到有人幫我operate燈喎
真係超感動呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我自問就無咩抽象思維
相比起在座既未來audio/lighting designer
我都係番去繼續讀management算了.................

我果段嘛..................
睇怕都唔會有人明 =_="
好彩有得寫report

一分鐘真係好短
其實我仲有好多歌想擺落去

第一段好明顯係swan lake act ii果個four little swan
可以俾大家睇下original
真係咁跳架果段

我覺得lee一part重點除左睇佢地d腳郁得勁快之外
一定要留意埋個頭!!
腳既動作其實都係咁架o者
要配合個頭要幾時拎去邊邊先犀利!!
waaa...............睇係睇都覺得好難

由於lee段野又密又快
當年我最fit既時候都跟唔上
更何況咁多年無真正跳番ballet
所以今日所有ballet動作...............其實都係hea做
跳到咩就咩啦!
是鬼但

真係勁耐無郁過
可以咁樣俾我發一分鐘癲都真係幾開心
我最鍾意反而係椎名林檎果段
(有人知道果首係椎名林檎既歌嗎?我專登cut段無人唱既間奏落去的)
早知cut多d果首歌落去啦

竟然有人話識我咁耐都未試過見我咁大活動
原來大家都無見識過我d爆炸性既舉動...............
乜我平時真係咁坐響度咩?

但係咁樣彈下彈下一分鐘就扯晒蝦
真係風光不再

今日好難得唔駛跟show, day off!!!
4點上完management就閃得
過左kec俾d野佢地就響慈雲山中心
買左本新假期一邊睇雜誌一路食久違既仙跡岩
今時今日竟然可以咁悠閒咁坐低睇雜誌
我會唔會有報應架??!! @_@

No comments: