Tuesday, October 7, 2008

雜炒

wa好耐無打過blog喇
我都要學豚長咁講一句
唔怪得之前search apa人既blog咁難啦
原來lee度d人忙到根本無時間打blog...............................

咁耐無寫野
真的唔知打d咩落黎好

尋日大師為我地響麥記開壇玩牌
準到我地幾個都目瞪口呆.......................
哎呀
做咩喎
咁即係想我點o者??????????


剛剛在人家的blog看到有人在寫著利時有幾間店子賣的另類飾物
令我忽然想起前兩年跟ceci在cwb銀座遊逛時遇上的一家超級另類飾物店
(即係一條頸鏈,上面扣左一大抽膠吊咀包括一隻眼珠果d呢)
整間店子的貨品色彩斑爛,全是店主的design, 連店主本人也稱自己為"古怪實驗博士"還是甚麼的
做戲做全套地還著一件白袍作制服
風格很一致, 也很獨特
從來我也不懂得看別人是否有心去造一件作品
(特別是去看話劇.........最怕是明明是爛戲..............還四處告訴別人................
"我們的技巧不是很好, 但我們是很有心的!!"云云..................)
那次我雖然不懂欣賞這位店主的作品
但是那次真的很令我感受到很濃烈的熱誠
不知道是否當我倆走進店子的時候
那年青的店主立刻站起來
而當我們在東看看西摸摸時
我看見店主的眼神又好像帶點緊張

當然, 最後我和ceci也沒有買任何東西
但曾經有一剎那
我有想過不如是但買點甚麼支持一下
不過..................那些眼珠子真的不是我的風格嘛........................
就是唯一那一次
我這個冷血動物真的被"用心創作"的熱誠打動了

真的不知道那家店子可以捱多久
原如找天到銀座去看看還在不在吧

為何我會忽然打這件兩年前發生的事出來呢?
真的..........純粹是剛巧是人家的blog提到利時有幾間另類飾物店而已................
可見那些被打動的感覺, 真的可以存著在心裏一生一世

上星期跟豚長和GG一起到ifc去看"mama mia"
好睇到飛起
真係好後悔當年無去睇musical
"mama mia效應"下
行到邊d人都唱緊dancing queen.................

昨晚發了一個好奇怪的夢
夢裏............我產了子!!
抱著他四處走...................但一到了晚上"他"會縮成一條繩囉...............(??!!!!!!)
我把兒子(還是女兒?忘了)放在雪櫃裏 (唔係呀嘛???)
然後第二天早上...........便會變回原形.............!!!!! (搞甚麼呀???@_@)
我記得曾經發過一個夢, 係大住個肚四圍去搵bb既爸爸 (...................)
今次夢入面, 好似唔覺有個"老公"響度喎
因為我記得...........阿仔係我媽幫我睇住的..................
哎呀
都話我會生仔架啦
不過一定唔係而家囉!!

國慶當日
返左學校睇煙花
從來都唔知原來TA conference room有度門推出去係balcony
睇煙花真係好近好清楚

煙花之後去左食親愛既ruby tuesday!!!
超耐無食啦!!!!!!!!!!!!!
一人食左成2百幾蚊
飽到痴左線
滯到第二日連早餐都唔駛食



個幾星期除左跟rehearsal之外既生活
大概就係咁樣

黎緊星期六去ocean park field trip!! wowow~~~
30號又有得去disney, 都係field trip!!!yeaheyahh
超期待呀!!!!

No comments: