Saturday, September 27, 2008

颱風一星期

時間又黎到星期五
由於實在太忙
唯有寫週記
但由於"嚴重失憶健忘症"
我都已經唔係好記得lee個星期發生過咩事....................

比較有印象既
就係星期二下午6點又掛八號波
加上唔知邊個block住左架cargo lift
我地4個女生推住個fli case由15房經過行車路過對面岸再上客lift上studio

有位c姐的爸仲形容今次個typhoon係"super"

大風到飛起之下
仲要係我生平第一次推fli case
真係有夠難忘

因為黑格比既關係
星期三早上牽起左一場唔知駛唔駛番學既激烈討論
8點幾坐響度開msn大會
先知原來個lecturer病左
即係點都唔駛番學啦
其實果陣我已經換晒衫執好眼耳口鼻
不過我絕對唔會介意番去訓回籠覺

anyway果日call 4點既rehearsal仍然繼續
返到學校先知原來機房浸水成間學校全日都無冷氣!!!
wawawa irene真係病得及時
如果唔係我地響個有如地下室既sound lab一定焗死

我地所在既rehearsal studio唔知點解響全間學校都有晒冷氣果陣仍然未有冷氣
熱到嘔
d汗完全無停過一路滴滴滴..................
直到之後果日先叫做整番好

今個星期主要都係blocking同script working
lee幾次rehearsal暫時都仲應付得黎
希望餘下既七個星期都唔會出現大問題

當然要講下今個星期既intro to performing art
今堂講dance school
對我黎講..........無咩特別...............
gigi話跳舞的男生特別有型
我就話都係玩樂器的比較吸引
再一次引證原來隔黎飯真係香d

今朝英文堂role play形式既assignment
其實都係尋晚響麥記坐到打烊前既傑作
有人問我地係咪rehearsal左好多
我都唔敢答=_="

朝早約左8點先響學校開blocking
我都未試過咁早返到apa.......................

今朝既表現都係咁啦
其實我出去做既時候..........個腦一片空白
d對白講得唔清楚..............同我要present出黎既anger無關
只不過係我根本唔知自己講緊乜野
所以先唔知講左d乜野出黎....................

唔知點解每班英文堂都總係會有d"冷面笑匠"
(果陣響space都係咁)
救命...........鱷魚真係將我完全打敗..............笑到痴線............!!
lee 樣野我認命
我點都學唔到架啦............輸得心服口服!!

硬係覺得近排既表達能力水平下降
搞咩呀?
咁唔得架啵死喇...........................


眼訓到爆
tech draw又未畫晒
哎呀好多野做呀...............@_@

No comments: