Sunday, September 7, 2008

勞動的星期天

由於我尚未聽厭而家播緊果首"意識"
所以我今個月都係唔換background music住啦呵呵呵


好難得終於有一日假期
全日唔駛出街
估唔到我成朝早5點半先訓
但係竟然1點就自動起左身@_@

日光日白無心情做正經野
於是晏晝就上下網
搞下lee樣搞下果樣
dum到5點幾先開始裝個autoCAD
但係唔知點解裝裝下果d咩防木馬野係咁彈出黎
即刻拎番隻碟出黎唔敢裝住
好驚部腦又中招
都係back-up晒d相先........................

一路執電腦入面d相
一路upload d舊d既相上facebook
又將album d相分番好d類
原來我真係有好多雜相
於是又開多左幾個album
真懷念從前當演員的日子

處理完d相
再裝autoCAD
點知都係裝唔到!!!
到底係隻碟有問題實我部機有問題呀?

入房溫書
由於本人間龜房實在太亂
唯有趴響張床上面寫notes................
點知寫寫下發覺頂唔順
終於起身進行左一項浩翰既大工程 ---- 執房!!!

有陣時真係唔可以低估一件object既"潛能"
我果間比雜物房還細既龜房竟然可以收藏到一座山咁多既垃圾
全部袋都係滿滿的
其實有一半都係我睇完無丟既過期雜誌.........................
大家睇到"最downstage"(???)包左包書膠果幾本
係form5既maths書囉!!

今次迫自己狠狠地將所有離物清掉
所有notes無謂野都無咩點睇清楚
總之一概丟左先算!!!
講真lee堆野都不見天日既一段時間我仍然日日食得落飯
有用極都有限丫

戰鬥左幾個回合
成身大汗(明明開住冷氣)
我張書桌面終於可以露出水面
其實即使清完一次我間房仍然仲有好多雜物
但係我已經好累同埋聽日要早起
都係擇日再戰吧......................


終於都收到從蘋果那邊得到的好康
neutrogena的兩set"樂基兒面膜"!!!!
hohohoooooo真興奮呀~~~
等我lee幾日就試用先!!!


喂我堅想打邊爐呀!!
快d約一日啦好唔好??

No comments: