Friday, September 5, 2008

the blind alley齊人re-u!

大家都知道
響我學校黎講
遲到係死罪

尋日朝早我竟然成0815先起身!!
(但我果堂上0900喎)
十分鐘搞掂衝出門口
lee個時候我屋企樓下根本就唔會有的士嘛..........
唯有搭地鐵
番到學校已經0920
好彩第一堂lecturer放我一馬
但已經夠嚇死
日日係咁響條街度跑
應該唔會肥到去邊掛?

上fundamental of tea的sound
最驚喜係原來lee度興"早餐break"!!!
10點幾同lecturer一齊落左canteen食早餐.....!!!

晏晝去食pizza hut
笑死左

夜晚仲要響公司追proposal
追到成1點先放我走!
累到極點

今日朝早大6組早餐re-u
結果我都係遲左三個字............
點搞好呀我日日都遲到..................=_="

introduction to performing arts
好似幾有趣
終於俾我講到cultural studies啦!!
lecturer仲要係黃曉初!!! @_@
噢噢噢
我仲好記得果陣睇7A既"想死"佢勁有型
一路彈琴一路同個囚犯講野
唔怪得一入到去concert hall覺得佢咁熟口面!!

下午出去買鎖
行到出灣仔

響canteen終於見到同校同學仔既楊子騰
好似忽然有好多人望過黎
唔係個個都記得我就係段片入面果個人呀嘛?! @_@
死喇咁一定唔會再有人搵我幫佢拍片..............................=_="

aesm departmental meeting
好似好多大project
但係我都好似編唔中無份囉.................唉呀

intro to managment
成科都係讀stage management既野
行左入唔同theatre睇d陳設
大家都知我一d technique既野都唔識
wawawa總之就極多野要記....................... @_@

臨落堂阿姐結我們的一席話
大家都好感動
我們會努力的!!

放學後同chris,gigi,阿企出cwb又買文具同pacific coffee飲野

晚上係萬眾期待既ptm the blind alley gathering!!!!!!!!
約左年半(一完show就開始約......)
終於約到今日齊人gathering!!!!!!!!!!!!!
睇番當日的video, 相片
一大堆膠得黎又會令人感動既片段擁晒出黎
真係令人非常懷念
我太愛這個production了!!

謝謝阿企將當年臨on show前既片段upload上facebook
http://www.facebook.com/video/video.php?v=73733765273

我們都贊成
曾經付給space的四萬多塊(我付了八萬!!)的學費
是進去識朋友的...................

一年半事year 1最後一堂ptm時拍的group photo

好像是好久之前的事
其實
就只是過了一年半而已
時日如飛

唔知下次再咁整齊咁見面係幾時?
係時候搞個ptm class 02四組聯合大re-union了吧?

No comments: