Wednesday, September 3, 2008

潮撐多得你

返學第二日
仍然迷失響"港版hogwarts"入面....................

謝謝andy兄的提醒
(噢
忽然想起好久沒在日記裏提起這個人
以前明明成日都講的......ummm)
我差d都唔記得左屋企樓下有302過海巴士!!
於是即使今朝番09
都可以輕鬆d唔駛迫迫貢啦

但由於又遲左d起身
原本約左8點食早餐
塞塞下車塞到8點8先到
於是又將成份早餐倒晒落口就要起程番學校

一大早上creative process
譚孔文仲有冰冰(公主?)做lecturer
玩足成朝
成兩堂都響度狂笑
仲影左d相
當然啦.............我部咁既雞相機無謂拎出黎
d相上晒facebook
apa既同學仔麻煩去其他人度睇
其他人就click去"photos of candy"度搵啦
我差不多tag晒我自己架喇呵呵呵

lunch之後student union assembly
都係睇下ocamp d相呀
聽下人講野咁啦

放學後去拎locker
總之響某個格zip位啦
我都唔識講到底響個迷宮既邊一格

再之後既節目
當然係返工

其實我已經好累
坐個電腦前面係趕個proposal果陣真係想喊

好彩
9點幾老細就放我走!!
可能佢地見我臉如死灰
都唔想留難我太耐.......................



到底我個鎖擺左響邊?!
唔係又要買個新架下話...?? >_<

No comments: