Tuesday, September 9, 2008

開波

SM之神!!!
請賜力量俾我!!!

響apa返學只係一個多星期
但係已經感受到壓力既恐怖
黎到lee度唔似以前space咁"隨心"
而家講求training既係百分百既準確
雖然我知道壓力來自對本人對自己既要求
希望開學開定左之後
遲d可以學識放鬆
咁就可以做得好d

今朝上creative process
後半段既lecture介紹左幾位artist
cindy sherman d相超靚!
自拍既構圖都可以咁靚, 真係抵佢賺咁多錢

而點解我會識得frida kaklo.................
係就係睇書
果本書其實係茜利妹梁芷珊交換日記"日記茜珊下"....!!!
睇落好似係無謂消閒書
lee本野真係好好睇
仲好詳細咁介紹過frida kaklo既畫呢
睇左既書真係唔知幾時會有用呀

lunch time drama1 終於開波
第一次見sm已經勁白痴...........記錯地點!!
去到canteen諗住買住野食睇下佢地響邊度
打個電話問先知原來佢地響foryer=_="
白痴爆
因為遲左落去canteen所以勁長龍,排左好耐隊

俾人地個第一印象就咁白痴
個pm好似好nice
但係佢好似話唔會成日見到佢喎
希望我響lee個production會平平安安.................................

intro to management
又學左一大堆野
哎呀點記得晒咁多呀?
SM之神請賜力量俾我!!!

無啦啦俾阿姐嚇左一大下
嘩我真係嚇到呆左@_@
野都唔識講
我以後唔敢唔用打孔file..............=_="

搞intro to production practice d credits
乜reg科果日真係有講話要改咩?

放學去muji
都知我本人係高危人物
都係買番本大schedule book黎寫番d開會時間
淨係lee幾日既meeting我已經搞到好混亂
仲有買埋最緊要既.............打孔機..................................

搭車番屋企既時候
響巴士度訓到死左......

黎緊既生活仲會有再多既挑戰!!
我要加大油呀!!
俾d信心黎!!
嗨~~~!!

No comments: