Friday, September 19, 2008

add/drop period完結

wa咁又一個星期喇變態

前兩日回kec去幫手drmsoc committee interview
已經係group in 但我都in到頭痛
"大"人好花腦力架..........
仲要keep住瞪到隻眼大一大個腦要轉得快過個interviewee
我就是喜歡當咄咄逼人的角色嘛!

但係我真係唔覺得個interview恐怖囉!
因為group in既關係所以已經好留力

唉呀
咁就榮升成為老鬼

昨日早上的intro to performing arts
請來了music school的人來做demo

僅有的音樂知道其實我都差不多忘光了
(差d連"PPPP"是甚麼也忘了囉)

真的是超fruitful的一課
還有終於見識到管風琴的真身
同埋我真係勁恨佢demo果首歌係phantom囉.....!!
即使淨係彈頭兩句都好丫.........................

中午departmental gathering
影左一張齊人班照
唔知點解
硬係有d小丸子影班相既感覺.....................

我都同意豚長係小渚囉!!

下午再入cx city
跟fion再戰cathay pacific experience




再再過埋機場terminal 2
果然.........係無咩睇的

係就係有個"航空探知館"
不過.........頹頹的.......................



嘩這個地板畫成飛機號道的樣子耶





繼續落下一場

去看看新莊的第一次會議

希望新的committee不會被多嘴的我們嚇跑吧...................



今天原本只有早上的英文課

因為補堂所以下午仍要上tech draw

終於唔駛對住"蟲蟲圖"

但係3D圖......眼訓既話一定唔會諗得到囉





是日無聊精選



1) (lunch hour話說響foyer我差d踢到正打算睡午覺既yoshi個頭)

我: 噢唔好意思呀差d踢到你................你知啦我隻腳無眼架嘛...................

........咦唔係喎!!! 我有"腳眼".............................



2) 我: 喂呀我好想借走學校d圓規番屋企慢慢畫d圖.............你知啦學校果d超好用.........

我果個三年班買落既圓規....................其實真係"圓虧"...........

虧到爆....................畫完d圖歪的...............





剛剛開左ayee尋日俾我果隻碟黎睇

估唔到今時今日仲有相睇

但點解硬係無我落場刊果張相呢?



終於黎到星期五

可以有覺好訓

No comments: