Monday, September 1, 2008

開學啦

第一日響演藝番學!!
我正式係香港演藝學院既學生啦hohohoooooooo!!!!
原來我已經有兩年都唔係響9月1號開學囉

今日第一日番學
已經勁有挫敗感....!!
簡直係挫敗既一日....................嗚
遲左少少起身
響金鐘奔跑番學校
我最怕就係跑..............

第一堂上technique drawing
一聽到係要用手畫已經知lai野
大家都知我畫d圖真係不堪入目...........
最慘既係佢要結合埋我最差既maths!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
乜鬼比例尺呀三角幾何云云
救命.........我真係唔識架lee d野........................嗚啊

完全唔知點解畫圖畫得勁陶醉
陶醉到連飯都唔記得食堂又唔記得落!!
明明一點放食飯
我地成一點四先發覺原來過晒鐘!!

即刻殺落canteen
途中當然又蕩失左路兜左一大輪先搵到出口
我想講我地school平時行得開果d路都係超難行
幾十條樓梯四通八達
令人諗起霍格華茲.........d樓梯會郁都唔出奇...............

勁長龍等左一輪先買到飯盒上foyer食
詳細我都唔係好記得........
總之就將成盒飯倒晒落肚就要衝落pc lab上computer technology

知道係用電腦畫圖仲以為可以鬆一口氣
點知原來又係難野
學autoCAD
講真個software本身唔難用
係因為今堂個classwork--要--計--數--!!
d數我搞極都唔岩.................於是個平面圖畫極都錯.................
但係點都好過朝早果堂
d function我識用架喎!!!
係d數字kick住左之嘛!!!!!
哼哼哼我就唔信我學唔識!!
誰會有autoCAD的碟可以借我呀???

放學後屈蛇團既團友仍然唔捨得走
check英文同中文既上堂時候
嗚唔制呀無啦啦又多堂09!!!!!!
上埋tea office拎outside job form
教務處拎八達通form先閃

搭小輪!!
我地又番到黎灣仔番學喇
之後去阿波羅食左鮮果甜乳酪
行左一陣"思思縮爬"就番屋企囉

前兩日中午同mellmimimandylorraine唱k影相紙相


之後本來同ayee kinian去睇中醫的
點知好熱好辛苦咁行到過去先發覺間野無開!!
跟住去食雲南米線
再出灣仔捧sonny場

負責佢地個drama group個社工原來有黎睇annual performance!!!
仲認得我呀!!!!!!!!!!!
佢話我做得好哦!!!!!!!!!!!
hohohohohohohohoohoooo

尋日最後一日放暑假
都仲要返工....................
不過都唔係放好晏
收工出左去join屈蛇團的人
行下muji同食pacific coffee坐到俾人趕走就番屋企

唉呀
聽日終於番09啦
點算啊??

No comments: