Saturday, August 30, 2008

暑假尾聲

終於有時間打blog
仲有兩日就放完lee個比番學更忙既暑假
真係唔捨得啊

lee幾日不斷咁有apa既人add我facebook同msn
其實我都唔係個個記得到底係邊個黎.............

今日番apa oday
見番ocamp爸爸媽媽兄弟姊妹
同埋roomate仲有隔黎組既兄弟姊妹勁開心

快到眨下眼就過既開學ceremony
令人立即訓著覺既counsellor
d路九曲十三彎既地底同backstage

響library組織及成立"屈蛇團"
主要由TEA foundation學生組成
搞得成既話以後大家既0923將會比較好過
仲有定期舉辦既有益身心活動例如飲酒團, 邊爐團及麻雀團等等都令人期待

今年我會跟既第一個show係drama 1
希望唔會太tough.............

聽完lena講之後
我更加驚會升唔到degree
上唔到去既話我既人生一定就咁玩完....................

做完果個english placement test
excemption無望啦唉呀................. 囧
岩岩考完alevel既人應該會考得okay d.............

番到屋企附近去睇醫生
頂丫
醫生話我隻耳仔根本無事
係耳---屎---多---!!!
唔係掛???
於是我就用左百三蚊, 換黎兩支oliva oil黎滴耳仔............... omg 囧

尋日完全無起身既意欲
去完ocamp真係好累
於是原本我係要番2點的
點知最後成4點先番到公司 @_@
我lee個員工真係...........................................

一番就番到成1點先收工
d日常工作根本就積住左無人做嘛
好彩老細肯車我番屋企
不然車費真甘

早幾天的ocamp
快樂的三日兩夜
第一日番到去學跳camp舞
fing幾下已經跳到手痛
我果然無咩做運動........
city hunt的task唔難做
lup絲竹跑街(好彩唔駛我)周街問人野四圍抹窗
但係因颱風關係d ocamp tee遲左到
無一件ocamp tee響身真係唔多似樣

個campsite響大魚山
鄰近梅窩
好新, 都幾靚
d野都好好食
不過d房唔知點解勁潮濕
d枕頭同被全部都係濕的

第一晚的紮腳活動真係唔係路
玩緊果陣俾人拖住行真係生不如死呀............對腳腫晒極似行緊咩酷刑
d尼龍繩搞到我到而家兩隻腳既ankle都仲痛緊

第二日玩有口難言
出埋d唔知乜鬼俾隔黎組估
"祝英台喪搞茱麗葉"
"霹靂雲呢拿薯蓉蒸唐膝"
仲有一個我已經唔記得左既國家名
俾我都唔知點做出黎 XD

仲有採青
我地組有青后娘娘座陣!!

中午出海灘玩
超級興奮呀!!!!!!!!我終於有機會enjoy陽光與海灘啦!!!!!!
我今年都無落過水~~~~

長沙海灘超靚

夜晚既party
勁強呀我覺得...!!果然係apa人
可以搬幾支燈入去set個場
由好普通既活動室, 加d五顏六色既燈同埋flash
就變成超級high既party room!!

仲有d天才表演嘛
真係果然係"apa製作"
個個都好精彩好好睇
至於我果組"五個活塞的少年"
我實在好鍾意"塞塞通渠公司"lee個名
我都估唔到竟然係俾我果段"刀gur美人"搶晒foc
(我當然負責飾演美人)
應該好多人都估唔到果段係同我對手即興出黎吧?
大家都話我果段最好睇........真係多謝支持
估唔到阿kay會睇得到係mary出黎...............
明明mary係條死魚
點會叫得咁爽呢?

但係大家都遺忘左一個人
最talent既其實我個partner!!
個flow係佢諗架!
如果唔係佢帶住我都jam唔到d咁好睇既野出黎

下次再做戲都唔知幾時囉

更更更估唔到既係!!
我lee幾分鐘既放蕩竟然令我得到果個"美譽"..........!!!!
噢噢@_@
佢一路宣佈我一路都唔知原來佢講緊我!!
雖然係擺明玩野
不過份獎品我又好滿意喎!!
總之謝謝啦~~~~~ XD

第三日訓得果兩個幾三個鐘
一起身
周身都痛到爆.......
成個人完全零function
我完全明白果陣designer mandy形容佢自己"訓到一pat屎"既狀態..............

再去多次海灘
唔知點解d水比之前果日污糟....... 囧
浸響海水度真係好舒服啊

去梅窩搭船出中環
訓到唔識醒
一起身條船又唔穩好似飲醉酒咁
接住出左元朗(!!!) join "元朗一日遊"既朋友食"一番壽司"
就係傳說中勁大塊肉響壽司上面果間!!

真身果然真係超級大件
d壽司大到可以叫做飯團!! (可惜我地差不多食晒先睇到原來可以叫少飯)
係咁狂食仲叫埋野飲
一人都係$80有找!!! @_@

但係席間發現一個令人驚訝既消息
原來闖王,嘉霖同華田都係大過我既87人!!!!
闖王仲要叫我"candy妹妹"..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oooooohh my gooddddddddd!!!
原來係咁架?!?!@_@

就係咁樣
勞累既幾天就完左囉
我好需要訓覺
但係我已經full晒schedule啦.......................

No comments: