Saturday, August 2, 2008

AP第一場

第一場任務完成!

好似都無咩試過做d咁偏遠既venue
(明明昨日才說似曾相識......)
講真個台真係比我想像中細好多
不過文娛廳d台其實大多都係自己搭出黎的
由於咱們drmsoc從來沒有錢
唯有用場地提供既台板..............

今日call 1030
我好乖咁按照原定計劃起身
落到街先諗起
原來我屋企樓下係有架小巴直達荃灣的
所以
我9點5唔夠就已經安坐左響千色店隔黎間大快樂食早餐

去到文娛廳
由10點半開始講左數十次"請準備xx分鐘後開始tech rehearsal"
點知
我地由10點半開始
一路響dressing room關燈講鬼故
講到2點幾先開始...............dressed rehearsal!!!

個dress rehearsal我都唔知點講啦
總之就勁錯野啦
我又放左蟹俾自己食咁
仲要一路其實試緊cue

真正on show既時候係就係有d錯
不過好唔明顯架喇
大家原諒闖王啦!
念在佢響本場刊度影得咁靚仔..............!!!

最狼狽又係第七場!
甩左一句lines......好彩奧雲頂左(佢訓練有素)..............不特止
仲甩褲!!
明明我要好型地係咁擺pose
無理由無啦啦響度咁樣衰地"優"褲的..........
但係唔知做咩我每轉一次pose我feel到前排觀眾響度笑
其實我都唔知係唔係關我事
是但啦

我每一場演出都treat it as a brand new performance
所以我每一場演出前都無好緊張
希望我以後都仲會有機會緊張吧

明天就是最後的最後了
以後沒了你們
叫我怎麼辦?

是日無聊特選 (選自我部相機)


No comments: