Friday, August 22, 2008

ExperienCX 同樂日

唔係呀嘛
又打風???
但係我下星期要入ocamp喎!
我唔要又好似舊年咁要雨中奔跑玩hko呀..................


今朝又好早起左身
去搵fion!!

唉呀
估唔到我未同佢做到同事佢就要quit喇
響lee年幾入面
"搵日入機場搵你食飯丫"既約定仍未實現
唔緊要! 我做有kathy同維維仍然響cx做緊ground
要等我................入黎機場搵你地食左飯先好走呀!!!

估唔到佢做左ground咁耐
第二次見佢
已經係佢要quit既時候
咁耐以黎都無同佢影過一張in uniform既合照
難得佢今日返早
於是我就千里迢迢入cx city搵佢............食tea!!
以前成日都要響cx city出出入入
近年黎都好少入黎
上次六月果陣黎interview
今次黎係純粹耍樂................
原來開左個乜鬼野"experience cathay pacific"
白痴既人當然要入去無聊一番........
我覺得lee張影得我勁型!!!!!!!!!!!
(攝於機場巴士........
梗係搭長途巴士先得閒做d咁既野啦)

歡迎乘搭國泰航空
請問你要搭邊班航班呢?

CX725接線女郎

lee張相好好笑!
其實我扮緊前面d人......趕check-in
有無見到我拎住個行李呢?

點解後面架飛機影左出黎毫無立體感???
明明fion果張影得好靚......
果D一幢幢既
其實係"報紙"

咁我都承認........
我個人比較低能
不過最低能既係
明明今日活動既目標係同fion影一張in uniform既相
但係到我去左搭車先忽然諗起...........
我今日同fion淨係影左一張自拍既大頭相!!!
套制服嘛......
淨係影到少少領口..............=_="

過到東涌之後
繼續搵我需要既黑色波鞋
響citygate outlet兜左兩個圈

返工
響葵青劇院門口果間中菜館門口撞到肥聰!!!!!!@_@
噢噢噢
咁都俾到我地撞到!!
好明顯我既反應比肥聰快
因為我地係響個轉彎位撞到
我見到佢之後大約一秒就已經驚呼左一下
佢見到我呆左成兩秒先識俾反應!!!
wakakakakak
不過又真係幾搞笑
明明lee三年都幾乎無搞"如是我見"既gathering
但係我地仍然耐唔耐就見到面
我記得好似唔係第一次響街度撞到肥聰
對上一次係幾時響邊度呢.......???
同肥聰吹左陣水
勁啦人地而家!!!
唔駛入apa都撈得風山水起
晚上(又)追powerpoint
到底我求唔求聽日掛八號好呢?
ummmm
好唔開心呀聽日個party取消左
等我仲專登搵番套乜野出黎添
雖然好似好變態
但又好似好好玩咁喎!
遲d一定要補搞番呀................
wa果個facebook group
開左兩日就有成6千幾個member
真的不是蓋的喎........@_@

No comments: