Monday, August 4, 2008

出劇社



終於終於終於
annual performance完show了
非常感激各位對我lee位老鬼既照顧
令我可以了無心事咁離開drmsoc, 離開space

我向來都非常健忘
特別係我會好快就忘記唔開心既事
只會揀選開心既留低響我個腦入面

我會記得曾經同你地一齊大聲唱歌
一齊去仙果園食宵夜飲朱古力雪香
一齊食生果
一堆攝鏡先影到既相
一大堆爛gag

有好多野都響大家unexpect之下發生
lee d記憶雖然毫無價值
但又絕非唾手可得



而我呢
隨住曲終人散
我的演員生涯終於要結束lu
謝幕既時候
我再一次睇清楚燈光下既舞台
我會懷念企響台上面既感覺



最後最後
連我響入劇社最後一個任務都完成左
過去lee一年我都係摸索緊應該點樣履行我既職責
識得做p既人未必識得做vice-p
識得做vice-p既人亦都唔代表佢知道點樣做p
anyway, 我終於都唔係vice-p了

希望下莊接收到既唔止係代表權力既soc印
仲有我地滿滿既愛(擺滿左既pictionary卡)
響黎緊lee一年繼續製造更多美好既回憶
(特別鳴謝carlos幫我影左果幾張見證歷史時刻既交接相, 呼~~~)








1 comment:

Anonymous said...

O....妳張貼了我的「嘔吐狀」相。
當年我是多麼瘦小,現在是多麼肥大...haha
但願妳的食肥肉菌能再幫我一些...
hahaa