Thursday, August 28, 2008

出ocamp啦

經過三日兩夜既勞動, 勞動, 再勞動 (.............???)
我而家既感覺好似俾人打左一身咁樣
累到跳海................... (仲跳?)
我已經無力執野
我咩都睇唔到咩都睇唔到咩都睇唔到咩都睇唔到咩都睇唔到....................

響ocamp度結識左唔少有趣既人
希望開學之後仍然會有機會見番lee佢地啦
至於詳細少少既ocamp日記
等我訓番個大覺起身先慢慢寫.............

響camp入面我淨係唯一用自己相機同阿企影左lee張相!!
可唔可以send番d相俾我呀唔該!!!


唉呀
再唔減肥既話
我唔會再夠膽打排球=_="

No comments: