Monday, August 18, 2008

慳妹也要漂亮

(這是哪門子的標題啊...?? @_@)

而家為大家隆重介紹一下我當年(其實都只係舊年.........)既"爛面救星"
平時用開既Kose肌美精補濕面膜

一盒5塊
周圍都有既莎莎有售

lee隻mask係我用過眾多面膜之中功效最快最顯注既補濕paper mask
(well.......樽裝mask我用過最好既當然係laneign既water sleeping pack
果陣我臨on show果晚用
第二日化妝師幫我化妝前唔駛用額外既lotion,淨係上make up base就okay!)
我多數都係晚上臨訓之前fu的
雖然佢唔係sleeping mask..........但由於我經常fu fu下會訓著覺既關係..............
都係朝早先會拎走塊mask.................
用完之後一起身你會覺得成塊面唔同晒, 充晒電咁!! (其實當年fancl既充電面膜都好好用架)
上妝勁貼!!
點解我之前會介紹lee隻係我既"爛面救星"呢?
相信識得我一年以上既朋友都知道................
year 1聖誕節前後我竟然開始爛面, 罪魁禍首到而家仍未知道
總之就係成塊面出晒粒粒
平時我頂多都係額頭同鼻翼出d唔多顯眼的啊
但果陣竟然連面珠都出埋 (嗚...d印到而家有d都仲響度)
有一次我見到angie姐響日本買左lee個返黎
又係推介話係最好用既面膜
於是我上yahoo拍賣度search
呀又俾我見到有人賣喎, 所以買番盒番黎試下
用完第一塊之後
竟然有一半既粒粒唔見左!!
雖然我唔知到底係咩事搞到塊面咁敏感
不過水係能醫百病架嘛
佢既補濕效用係不容置疑的了

幾個月之後發現莎莎都有得賣啦!
咁就唔駛響yahoo買食水咁深囉
想rich d既, 可以買25ml美容液果種($53), 唔駛太rich就可以買上圖果隻20ml ($48)

因為聽日reg day要影學生證
剛好屋企d存貨又用晒
於是, 我慳左食一餐飯既錢黎買位mask!!!

頭先收工之後響旺角間莎莎買lee個
俾錢果陣竟然問我有無學生證
原來有學生證買野係有九五折架!!
(雖然九五折係少到飛起..............但好過無啦)

晏晝返公司之前去食野
天口熱果陣..........會想食d平時唔食開但又好無益既野
就係...................................回鍋肉公仔麵!!!
(我媽不嬲都極力反對我食lee d野, 於是由細到大我都無點食開)

記得上次響茶果嶺做公司戲棚個project
大熱天時既lunch time
(果日真係曬到痴線)
有位姐姐專登幫我行入村買我一碗回鍋肉公仔麵同大玻璃支裝可樂
雖然真係好熱
但係由於極肚餓
隔黎又有三位樂師哥哥係咁話我碗麵好香
真係人間美味啊.......!!!

今日又想食一下
於是就打算響我公司樓下間茶餐廳食碗麵先
點知
行到番公司樓下先發現............今日係星期日
間野唔開架...!!!
噢噢噢
無辦法唯有原路番過去葵涌廣場食

行到去睇到餐牌
wa一碗回鍋肉出前一丁要$25?!?!
咩世界呀???
我公司樓下明明凍飲加左兩蚊之後都係$22有埋凍奶茶
但係大家睇到回鍋肉出前一丁都要$25
其他野食都唔會平
唯有照食啦
加杯豆漿, 咁就30蚊........唉呀

今日響公司果幾個鐘
keep住係燒碟(一隻碟可以燒成粒鐘!)同打字
好悶啊好悶啊

昨日等mandy果陣買左本久違既jessica黎睇
ummm真係幾好睇


如果唔係咁窮
都唔會發現原來自己平時用開d野係咁貴
一支眼線筆原來要百多塊.........啊?

No comments: