Friday, August 22, 2008

九號波

估唔到今日唔止打八號
仲係難得一見既九號!!

原本尋晚老細話今日直接開車黎接我返公司開工的
但係end up變成今日休息一天
聽日一大早返去趕個powerpoint........

老實講
我寧願今日風大雨大咁返工
都好過聽日朝早返去趕趕趕

結果個placement test都係要postpone到29號
噢剛剛阿kay打電話黎
話要約29號晚ptm gathering!!
希望今次真係搞得成啦

頭先ocamp組爸終於打左電話黎
(噢噢我指我黎緊apa ocamp既組爸)
我竟然同佢吹左成20分鐘水................
希望個ocamp會好玩囉!!

返埋聽日工就開始我既"最後狂玩一星期"啦!!
我要玩玩玩玩玩!!!!!!!!!
玩埋黎緊個星期
可能就無架喇............嗚



或者我驀然回首 旅途愉快過就夠

No comments: