Friday, August 1, 2008

ap入台

結果都係要上黎打一打blog先去訓覺...........哼

今日ap入tech
之前都以為我係無去過荃灣大會堂的
點知入到去
見到陳設
先發現原來早於form 3
<<如是我見>>casting就係響荃灣大會堂文娛廳舉行既!!

今日仍然好病
都話街症d藥無用架啦!
只希望聽日同後日唔好爛聲住......

今日我竟然可以將成首以前OLC既校歌唱晒俾家駒聽!
真詭異
我只係響果間小學五年
記得我六年級果陣都仍然未可以背晒成首校歌的
點解今日會記得咁清楚???

晚上啪左藥同好累
食宵夜果陣好wing

真係好想快d好返..................

聽日opening
大家要加加加大油呀!!!

No comments: