Tuesday, August 12, 2008

超級慳妹大作戰

先貼一下早幾天跟cezi的相片

睇下我地兩個幾襯!!
而且影得我非常之瘦
做得好!


昨晚原本想到新法友的聚會蒲一下頭
點知被昆落樓之後佢地突然轉陣變成去睇戲
我真係對果套特務S o麥零興趣啊
唯有返屋企算了


超級慳妹大作戰
今朝的香腸包唔去聖安娜
轉去街市間舖仔買
加埋包麥精
早餐+午餐只需$6.5!!


響公司同個外國人講電話
唉我d英文真係..........................
face to face講都無乜野
但唔知點解硬係唔慣用英文講電話

面皮厚地A來了奶皇包珍珠雞蘿蔔糕
真係........好好食
因為.........我真係好肚餓...........................

放工即刻返屋企食飯
超級慳妹大作戰!!!!!!!!!!!!!!!ushhhhhhh





我真係好唔開心
近幾日都訓得好差
神經質
零安全感
電話響唔敢聽
從未試過由朝到晚都keep住係愁眉苦臉
我真的好想把問題解決................

No comments: