Sunday, August 24, 2008

愛莫能助

結果
我今朝都係唔知醒(正確黎講係起唔到身)
原本約左10點
我成差不多一點先返到公司......!!!!
唉呀
鬼叫尋晚唔願訓覺
仲見證埋變3號波既時刻
但係我兩個老細見我咁遲先番
串都無串我一句............
我果然係名副其實既"呃錢admin"(art admin)............

1點開始打算把握分秒將功補過
快快手手完成個powerpoint
點知carlos先生先後兩次打電話黎
搞到我又先後兩次跌落"掛住吹水"既陷阱
雖然........suppose我今日係last day("suppose"而已.......)
但係.............我都唔知點解仍然咁串.............
坐響老細面前係咁講電話...............................

個talk.....其實應該係1930開始的
但係1935........我仍然響度執緊d動畫!!!
千辛萬苦8點左右完成個powerpoint
正打算燒碟之際
由於我又唔記得帶個腦番工而做左些少蠢事
竟然將公司部電腦跌入萬劫不復既境地!!
原本部腦大爺已經夠慢
響我restart之後竟然慢到咩都做唔到
無論我俾任何command都唔班我
連"我的電腦"都開唔到...........................
噢噢噢
我仲要將個powerpoint燒落手指度架
個talk已經delay左好耐啦啦啦
你俾我拎左個powerpoint出黎先啦好唔好???

好彩當時我公司的電腦技術supporter先生咁岩響度
幫我轉用"安全模式"解決左個問題!!
真係好彩有人幫到手...........如果唔係我攬住個mon尖叫都無用.............

原來24號係我老細生日
生日快樂呀victor!!又後生一年囉呵呵呵

由於尚未有人黎接我棒
我既"最後狂玩一星期"仍然要加入"返工"既環節
唉呀..........

talk之後一齊去左食飯
聽到果個"裝假腳背"的事件.......真係笑死我
有無搞錯..........竟然會有人"裝假腳背"..........???!!!

成2點幾先返到屋企
但係聽日無街去啊............
雖然錢係好寶貴
但我d假期仲寶貴耶!!
唯有留響屋企睇雜誌算了

嗚啊
chanel今季d化妝品好吸引!!
金色光影粉同金色指甲油都靚到死!!
但係我家陣真係好窮耶........................... 囧

ummmmm
見到果d激烈討論
我都唔知有d咩可以講.......
一路睇有關既blog入面d人留既comments, 個心一路好唔舒服
個key term仲要係"趕人走"
我已經係唔敢click去forum度睇其他人點樣講lee件事
因為我知道forum度d人講既野一定更加難聽
有點愛莫能助既感覺
但係由於絕大部份人都係先入為主
我睇lee場仗都會幾難打.........................


諗返起
我真係有好多識得既space同學仔都有local u offer囉!
我諗
我真係懶到出汁......!!!


近日loop住既mp3仍然係果日搵番出黎既"老歌"(?)
Speed既Precious Time實在太好聽啦
saxphone.................真係好sexy!!


話咁快聽日就係奧運閉幕典禮!!
其實我又唔係對運動有咁大興趣
我只係鍾意睇人表演
同埋鍾意睇d令人開心既消息o者
waa拎金牌喎
我lee世女都應該無可能會擁有一個金牌架喇




究竟係邊個響google度search"goodmorningrabbit"呢......@_@???

No comments: