Monday, August 18, 2008

在演藝擁抱


因為一些很個人的原因
本人平時非常留意樂基兒的封面和廣告

最近樂基兒代言Neutrogena面膜組的電視廣告很得我心呢
每次電視播的時候我都會把雙眼放在電視上, 直到播完才繼續游走
即使平時沒怎麼使用Neutrogena產品的我
也有興趣試試看這個面膜組呢:P
(以上照片出自這裏)



今天較了鬧鐘
因為一大早便起床
0900要回新學校去辦registration耶

真的有好一段時間沒有只睡得5小時
而且還要這麼早出門
於是
電話鬧鐘響的時候
我是醒了
卻完全沒有起床的意欲
直至阿企打電話來劈頭便說: "喂仆街啦"
就知道我倆都遲了起床..................
明明早一晚夾定的起床時間是0730
收到阿企電話的時候已經是0750了...............

即使裙拉褲甩
也一定要化個全妝!!!
因為今天要拍學生證的相片
出門時間, 是0815.....................

好久沒在rush hour跟人迫地鐵啦!!
嘩朝早真係好恐怖
屋企樓下無論去邊度既小巴都超級多人排晒大隊
搭地鐵果陣簡直夾死我

在金鐘地鐵站跟阿企碰面
立即急急腳行過apa
我地終於等到"相約在演藝"lee一日喇!!! >v<

其實係register既時間係between 0900-1200
不過我地硬係覺得早d去會有著數
就晨早流流9點幾去到先算囉
好彩早一步去到

第一站係響校務處verify d certs
因為平均一個人都搞到幾耐既關係
我地去果陣無咩人
但係我地後面果d已經開始排到條龍出黎
簽左一堆form一堆名
簽收左一個膠套(到底用黎做咩架呢?) 俾
左兩張紙叫我地去整學生證同去tea office報到之後
就開始我地一個早上既迷宮之旅

第二站去lyric theatre既dressing room整學生證 我
想講影相果個人都幾hea
佢cut我張大頭相出黎key落張證果陣仲搞到勁歪
好彩果陣有個女仔話"咦歪左喎!"
果個人先整番好!!

我硬係覺得果部機無咩墨
總之張證就騎騎呢呢咁啦
唉呀
一個唔小心升到班既話.............張野仲要用4年添架............=_="

之後就上去3樓聽佢講reg科同時間表d野
兜左一大個圈先搵到個tea office
仲要寫埋個"professional name", 以後出場刊都係用果個名
雖然我都係留左全名落去
但係我有一刻衝動.........不如寫"CanCan Lau"落去...........
當然啦......我邊夠彊做d咁"名垂千古"既野丫..........................

再落返compu. lab做online reg科
終於遇到阿魚
waaa個system......都真係幾亂........
計來計去都唔知夠唔夠credit
d科又唔知響邊度search
原來唔係響自己個department度add要去人地度搵
搞到我一頭煙........叫晒救命
希望無整錯野啦................=_="

去返教務處門口報ocamp
好野仲有位!!!下星期去ocampppppp啦啦啦啦啦啦

搞左足足成朝!!
9點3去到 成12點幾先走!!!!
跟住過會展行美食博覽
自從幾年前跟daddy媽咪去發現無野睇之後
就一直無去過
今年阿企提議要去
咪去睇下囉

除左要兜九曲十三彎至入到去之外
果然係預計之內既昆水=_="
d野同街價相差唔遠
如果唔係大量入貨既話根本得個拎字
試食都有既
但係.........普通超市都有啦..........!!
所以都無咩收穫 淨係買左夾份三支荔枝玉露同楊枝金露食下..........



攝在益力多的檔子

出左會展之後
在灣景附近經過
忽然想起ptm的日子

搭叮叮過銅鑼灣
好久沒搭過電車了

在sogo的日本書店坐了一會
嘩真的累得很, 坐下了便不想起來.......

本想在log-on買上次在九龍塘見到的兔子folder
誰知沒有我想要的款式
唉呀

每隔幾天便要回apa一次弄東弄西
我的暑期就餘下這麼幾天了
很不捨得呢............
但真的是時候調整一下自己了
不然遲一下的09-23 call time怎麼辦???

我也要自己緊緊記得
我進去讀的
是backstage啊........................................