Wednesday, August 6, 2008

歸位

因為on show既關係
偷左一個星期懶無返工
今日終於要歸位


我諗我都有d "show後抑鬱症"
無啦啦又會拎ap d相黎睇
嘉霖果篇xanga都係今日下晏先update
我已經翻睇左三次
得閒又拎本場刊黎揭下咁
雖然完show就好似失戀咁
明明(又明明)我已經失過十幾次戀啦
果日夜晚都無乜野
多數我都係打後先好唔捨得........aiya

聽日body check
希望我唔好有d咩暗病......阿門!!
(哎呀呀呀要抽血好緊張)

貼番尋日去科學館d相~~~
lee位選手值10分掛?
cezi專登request影埋"釘床"兩個字的
又要無聊一番..................
見到鏡點都要影番一輪先捨得走
又真係影得幾型...........哈哈哈
一堆小矮人
好一張賞花圖...............
嘩嘩嘩睇下我......真係超瘦!!!
分身術

No comments: