Sunday, August 10, 2008

立雜事

今日唔駛返工
尋晚既餘興節目竟然係上facebook玩pictionary
笑死我
真係好好玩
玩到成3點幾先捨得訓覺



*先前知道mell有事
先驚覺有人覺得結婚產子是人生中最重要的事
看來我這種辛苦命到將來還是要繼續向前衝
阿王雨山
第時你嫁左之後
做菜弄飯時可否多做一份
到我的小屋充當婦女義工送飯?



**我間房真係亂得好過份
d notes再唔清就會跌落黎壓死我
但係我仲未有時候有精神執
23號份工last day之後
仲有唔夠一個星期就開學
如果可以有架大垃圾桶停泊響我間房門口
我應該都會有興致動身清理
因為真係唔知要消耗幾多個垃圾袋先可以將我d垃圾拎走晒...............
大家有何執房絕技?
我d雜物真係多得誇張.........



*** 沒可能不看吧?

但有可能會買到飛嗎?=_="
而且W創作社d飛真係愈賣愈貴............





****在log-on看到一個白兔file!
一定要買黎返學用!!!!





*****到底今天誰在yahoo search我的xanga
然後再黎這邊睇左21分鐘12秒?
喂想要我blog咪出聲囉!
咁辛苦搵到黎睇完留個comment打個招呼好喎!!!



******i love you事件仍然係一個謎
喂其實我真係好想知到底係邊個咁得閒
明明只係得prisc同yoshi會叫我做阿can
但我相信佢兩個唔會咁無聊掛...?
我懶得逐個ip對呀
自動蒲頭丫唔該!
敢做做咩唔敢認o者下?



*******早前大家睇到拍晒手掌既波叔
無意中響人地個blog度睇到原來阿波叔拎左金球獎最佳喜劇男主角
Sacha Baron Cohen個正常樣原來都幾省鏡
同佢戲入面個造型差太遠!
實在靚仔過mr bean太多..........
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!7sfzWQuRGBJE6DWOiNouFAI-/article?mid=173


********最後一件事
喂誰有興趣陪我睇EO2???

No comments: