Sunday, August 10, 2008

三文魚日

今日番工番1點
我成12點半都未捨得起身!!!
於是......又遲到=_="

坐響office全日
真係好悶
悶到繼續用口水令facebook水浸
每隔一陣就上hotmail睇下有無新comments
之後先知原來今日晏晝最活躍留comments果兩位
不約而同都係因為當時響公司發緊呆!!!

好黑仔呀今日
我條裙竟然斷左條帶!!
好彩響公司我係有打底的
更好彩既係我公司有針線同扣針!
lee兩種法寶真係打救左我....................
但係我想講
條裙咁爛法同我月巴lee件事無關!!!

ballet果班妹妹今日竟然即場響度釘絲帶!
嘩想當年.......
我親自落手釘果d絲帶
對鞋著兩著就一定爆線
所以最後lee項工程都係落左響我媽手上........................

晚上又見ap友
cezi生日快樂!
去左女人街間"一休"度食日本野
d野都幾好食
狂叫狂食食到好似放題咁
一共叫左成4磅三文魚
食到好飽好飽
一人都係一百三十蚊落樓咋!!

最衰都係carlos!
提咩個"爆"字丫!!!
搞到席間我條裙條帶又爆多次!!!哼哼哼

又係black magic
同有d人玩真係好好笑
華田勁叻
是日ayee金句:
我唔係蠢, 只係我個腦轉得慢!

飯後去影貼紙相
勁期待山頂浪漫之旅!!

岩岩無意中發現
我其中兩位男性好友
carlos同阮x峰
生日日期只差一日!
從星相命理既角度黎睇
唔怪得我同carlos會咁一拍即合啦..............原來我已經有前科.........

No comments: