Saturday, August 16, 2008

幸運小公主

最近大家都熱於blog"晒命"
鄰國的辛尼王子更把我貼在樓下entry的"飛黃騰達心靈開運占卜"玩了一遍
然後把他的"鑽石命"算命結果貼在xanga
怎麼只有在這些時候才專稱本宮為"親愛的小cancan".............???
哼哼哼

兩天沒打blog
生活其實也差不多

早兩天跟mimi吃午飯, 然後上班
昨天下午上班, 然後回家

今日出金鐘
終於搞掂期待已久(???)既body check
上到去先知原來係一間好大既醫療中心
body check成個過程好似逐個check point去一趟咁
其實都係check d好普通既野啦
無咩特別的
最新奇的, 恐怕是抽血和照肺吧
照肺果個人講野語氣好搞笑
搞到佢叫我吸大啖氣然後忍住度氣果陣
我都係忍唔住噴左d氣出黎

希望我無d咩暗病啦
阿門

body check完之後見仲有少少時間
又好掛住上次試果隻agent provocateur香水
於是過pacific place打算行下lane crawford

行到落lane crawford化妝品部
竟然撞見carlos!!
噢噢
原來佢成個月都只係得今日響pacific place返工
自從無做西武之後我都係好日都唔出金鐘一次
今日響海富中心body check完都只係咁岩身痕行過去pacific place兜下而已
咁都俾我地撞到啊 @_@
真係超級有緣!!

原來佢個counter真係無咩人的
於是..............我地兩個企左響度吹左成個鐘頭水.............
期間我真係一個客都見唔到有囉............

連續吹水一個鐘之後
我繼續前進去搵我既香水
點知原來俾carlos昆了
香水counter根本唔響佢指果邊囉!!
明明只係得男裝同波鞋!!

lee個時候我忽然諗起............agent provocateur香水..............
應該唔係擺響香水堆入面
而係響佢自己counter度的
不過咁岩果陣老細急call
於是無返轉頭找carlos晦氣就急住返公司囉

之後聽carlos講返
我同佢吹水果陣超級清閒
但係我走左之後
有個大陸客走去佢地counter度
每種product都要一支買左萬幾銀一共44個items!!!
嘩嘩嘩真係好誇張.......!!

肯定係因為我黎過
將幸運既星塵留低左響佢地個檔口度啦!!!
我果然係會帶俾人幸運既幸運女神!!
我記得果陣form 6 & 7打班際既時候
只要有我響現場觀戰
我地班就一定嬴!!!
yoyoyo~~~
黎啦黎啦
call me 幸運小公主 pleaseeeeeeeeee!!!!


但係明明我lee個星期都好黑仔
做咩我會俾晒d luck人地架.............???

No comments: