Friday, August 8, 2008

八八八

reply樓下entry既Anonymous,
wa你邊位?
個個都爭住愛我~~~hohoho


今日返工
由一點返到七點
都真係幾累

打算去elements間three sixty買壽司食
路經百老匯
入去買番個headphone
咁岩奧運開幕典禮開始
d人掛住睇電視
搞到我企左響度好耐都無人理我囉..................

去到three sixty
點知所有d壽司併盤都賣晒!
唔通又關奧運事
個個買壽司番屋企一路食一路睇電視?

成個ceremony好有中國色彩
吊威也傳聖火都好有型呀
仲一路響卷逐上面"跑"
真係少d體力都唔得!


其實我好想睇EO2 concert囉...........
有無人有興趣陪我睇呀?

No comments: