Thursday, August 7, 2008

赤貧線下

reply waiman,
係啦有d真係好準呀! 我真係好鍾意翹住人隻手架...............

她是相當直接的,不管任何事情。如果你覺得她太不拘小節了,她會覺得你有點奇怪,甚至會認為你不夠大膽。這有什麼關係,只不過是挽著你的手而已,又不是要跟你結婚;她也會如此對待她的男性朋友,所以你就別太大驚小怪,這在她認為實在是沒什麼好值得驚訝的


今日終於有d世藝
跟mimi同kannie去four season high tea
(講左成年幾兩年, 終於去到了)

個tea嘛
一半半好食啦
下次都係試下半島囉~~~~~~~
(又係講左成兩年...........)

行ifc lane crawford
agent provocateur的確犀利
除左終於見到佢d靚到我買既話會用黎著響面既corset之外
仲試左佢支香水
下晏4點幾噴響手腕
半夜2點半仲係好香!!
其實我幾鍾意隻味
可惜佢兩個一個話太濃一個話太俗

響中環行左一陣就要返工喇
我地下次再行過!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

今日終於講左出口話要resign
我兩個老細原來已經預左
last day係今個月23號

好似好衰咁, 入到apa就飛起佢地咁.......
lee份工始終係我so far做得最長既一份part time
不過真係沒辦法啊
到時真係上唔到degree就喊都無謂

所以呢
有誰對我份job有興趣???
人工.........唔算高啦
有興趣者可以同我聯絡



再者
恭喜友人終於轉到科
呼, 記得舊年我都有份踢佢入局
有太多野要放手果陣真係的確無得勉強
說得實在太對



估唔到完show一個星期之後仲有餘興節目
就係響facebook狂tag自己個樣!!!
淨係tag自己都tag到手軟
原來我同carlos真係影左好多好多相
多到我都未正式統計過佢部相機入面究竟有幾多我個樣..........
搞到我今日響office悶到嘔果陣都仲要偷偷地上facebook打comment
但又要忍住唔可以好似平時響屋企睇相咁陰陰嘴笑(要擺個扮忙樣出黎)
真係好多變態相呀呀呀變態!!!

不過呢
如果我地要搞個"誰是攝石大王"選舉既話
sonny一定嬴硬!!

No comments: