Tuesday, August 5, 2008

快樂的一天

狂賀阿企收到apa aesm foundation offer
同我一齊繼續做同學仔!!!


reply priscilla,
嘩哈哈哈
點呀你hou左成年仔
生得未?


今天我家小弟會考放榜大日子
條友仔14分原校收返
算係鬆一口氣啦

今日同ap友一共10人先去唱k lunch
我把聲仲未好返晒
又唔記得帶喉糖開聲
所以其實全日都響度亂叫.............

雖然唔可以話盡興
但係$44蚊既k lunch係好好味既日式定食(我既係魚生飯, 都okay咁囉)
真係唔錯
我平時飲左咁耐"菊花蜜"都係覺得無問題的
但係今日竟然有人話lee個名飲品唔會飲得落口................

再去科學館(就響我等緊玩跳舞機既時候阿企打電話黎
所以都無咩點同佢傾)
玩玩下失散成三組人
我, sonny, carlos同cezi 淨係響basement果層已經玩左好耐
5點去到玩到9點收檔先走

肚到飛起
晚上兜左個圈去重慶再行返轉頭返尖東
去好時沙爹食海南雞飯
上次去都係唔夠海南雞飯俾我地
今次去仲要完全無油飯!!!
唯有轉食椰香飯
ummmm真係食唔返馬來西亞果d咁好味既椰香飯啊...........

玩足全日真高興

響我打緊lee篇entry既時候
我仲收緊carlos d相
所以遲d先貼上黎啦

真係超級鍾意我lee個"淫賤女教師"look!
wakakakakaakakaakkaka


睇下我條腰................勁幼!!

No comments: