Monday, August 11, 2008

繼續立雜

今日返左KEC拎transcript同搞cef野
睇黎係最後一次返space係為左搞自己野吧
下次再返去應該會係幫手oday同sit counter

好開心
竟然撞到好多人!
首先撞到mpw果lecturer.....佢竟然一眼就認得我
如果唔係佢對我笑先....我都為意唔到果個係佢......
仲有見到阿wind, kriss同ayee
非常感激文靜小姐既幫忙!!!
你簡直係黎打救我既女神呀~~~~~~~ @o@

大雨下行去搵九龍灣郵局
搬左去d咁隔zip既地方......

搞左一大輪
終於可以起程過apa交學費
一去到.......wa超級多人囉!
上次明明我都係deadline先去交留位費
得果小貓三幾隻
但係今日就排晒長龍

走既時候好似響門口見到mimi ip...???
我有無認錯人呢?

拜hkdiscuss有位爸打既幫忙
我先知道黎緊有咩科要take

foundation in TEA
core studies:

English Communication
Chinese Language
Introduction to Performing Arts (一睇個名就知道係history之類既悶野!!唉....)
Introduction to Computer Technology
Introduction to Technical Drawing (難道真係要學illustrator....?)
Fundamentals of TEA
Creative Process
Theatre Production Process (聽聞lee科好似ptm)
Production Workshops

Department Support Studies
First Aid (required for AESM)
Introduction to management (required for AESM)
Design Fundamentals (required for Design)
Introduction to Model making (required for Design)
Introduction to Entertainment Design & Technology (required for EDT)
Safety in Theatre (required for EDT)

Electives
Introduction to Management
Communication Techniques
Design Fundamentals
Introduction to Model Making
Introduction to Make up
First Aid
Introduction to Photography
Introduction to Video Lighting
Introduction to Entertainment Design & Technology I
Introduction to Entertainment Design & Technology II
Safety in Theatre



interview當日的確有每個人派左張紙寫以上既野
但係果晚我返到屋企就唔知fing左果張野去邊............

space真係一個養豬既好地方
響太空漫遊lee兩年已經將我變成一隻大懶兔
哎呀黎緊要catch up番d艱苦既生活
我真係天生辛苦命啊....................................

喂呀
有無邊個對EO2 concert有興趣o者?

No comments: