Sunday, August 17, 2008

痴爸生日快樂

尋晚半夜終於睇到奧運開幕式精華
跳舞畫畫同埋造字果part都好impressive!
中國真係勝在夠人多

老實講
我好鍾意29個腳印果part
腦電腦做出黎到底有咩問題喎
d人硬係要搵d野黎插

而果兩個細路女
其實幕後代唱無問題丫
係mine嘴mine得誇張左d o者



今日晏晝返工
唉真係好悶

放工出旺角join ap友的聚會
痴爸生日快樂!!
好耐無打邊爐啦
又係坐番響上次果張"木台"

chiba張生日卡真係好搞笑
明明我有大把靚相架喎!
點解要揀我lee張呢?
而且我真係無印象影過一張咁誘人既相......???
等我搵番d facebook album出黎睇下先

原來佢地今日出黎旺角食飯去左harbour city睇日落
噢噢如此浪漫既活動竟然無我份
唉呀
(竟然連我都浪漫起來了.....???@_@)

今日大家都好似好無食神............
先有味道奇怪既栗子蛋糕
再有無人鍾意食既雞仔餅...............

下場係去左金雞廣場打兩舖機
就散場囉

約左慈雲山鄰村居民mandy半夜響麥記交收公司單據
住響附近真方便啊

聽日仲要返工

No comments: