Sunday, October 26, 2008

一個活潑的早上

今個早上
係我番左apa兩個月入面
最爆既一朝............................

話時我今日響不知情既情況下
俾人昆左番學校drama theatre (仲要call 0930)
話要幫franco同阿鋒打氣喎...............

我地以為去到坐響度做現場觀眾
去到先知原來lee個係錄影節目, 我地要做啦啦隊
同埋要上電視!!!!!!!!!!!! @o@

lee個節目叫"分秒必爭"
雖然係一個base響香港既粵語電視台
但係target都應該係內地人

個節目會走訪中港唔同既大專院校
搵d學生答10題是非題
答岩一題就有$100獎學金
今站就黎到apa

一開始導演俾我地睇其他學校既錄影
一路睇, 一路match番我地果兩位同學落去
已經笑到流晒眼水!!

由於今日得我, chris, 高高同satina俾人昆左黎
所以我地四個分別都要幫兩位參賽者錄影d打氣說話
大家都係活潑底架嘛!! lee d野梗係難唔到我地啦!!


由於要上電視 (仲要大頭果隻)
竟然有化妝師幫我個樣touch up
個化妝師一路幫我執妝, 一路同我講我要減肥
瘦左就會靚云云..................
唉我梗知道啦
我都好想瘦啊.....!!


跟住落黎先係成件事最爆既部份 -- 正式既問答環節!!

不過我知無論我點講
大家都唔會get到現場情況有幾爆架喇!!
都係等遲d now.com同埋上網有得睇既時候
大家睇左段片就會明................................................


嘩lee幾日真係買左好多野
尋日兩左兩條黑色褲諗住用黎入台著(點知番到屋企試先發覺太緊同吊腳!!
頂丫咁我著唔著佢好呀?)
響h&m買左全黑色布鞋 (99蚊抵到爛!)
今日響萬寧買左neutrogena fine fairness支toner(家中所有打底都用光了...)
響文具舖買左一堆文具 (但都買唔到一支岩心水既鉛芯筆..... 但我反而買左鉛芯喎)
另外仲有響百佳買左積及橙餅
$18.9兩排!!!平均一排$9個幾囉!!!! @_@
平到痴左線!!!!!!!!!

No comments: