Sunday, December 28, 2008

Twilight!!



其實............我真係覺得好好睇!!!
一開始其實覺得怎麼vampire就要塗白塊面......................?
不過睇睇下, 又覺得okay丫..........就是要與眾不同嘛!
(有點愛登士家庭的感覺)

我想講, 左邊數起第二個那位短髮女生有型死了
一出場就已經覺得佢好型!!



不過當然唔夠男主角型啦呵呵呵呵~~~~
特別係最後果度, 著住西裝等女主角果陣真係靚仔死了!!
把女主角放在自己雙腿上帶她跳舞的那個scene.....................也實在是太浪漫啦!!!
(雖然我都係覺得佢做西追果陣靚仔d! waakkakakaka)

十分喜歡男主角背女主角上山那一段, 很fansy噢! *o*
打棒球那一幕也是超級有型的說!!!
很有節拍和速度感!
在行雷閃電下打棒球..................咁都俾佢諗到!! 型爆啦!!
一邊看一邊忍不住在心裏狂叫........."好有型呀好有型呀!!"
那個當"father"的向壞的vampire介紹"this is my family"的時候, 也是超吸引的.............

雖然還有些美中不足的............
就是男女主角的談情戲太怪異了
畫面又不是拍得特別漂亮
對劇場推進也完全沒有幫助喎

anyway.........我都係覺得好好睇!! XD

(極度詞窮的一篇blog..............因為一開始我完全是因為想睇靚仔所以入場而已..............
不過半夜00:05的場也坐了一半的大院, 也算相當犀利的了)

No comments: