Monday, January 26, 2009

恭喜發財

新年快樂!

好像好久沒在這裏流水式的記下生活
我剛才看著前幾篇的entry
好像全都是"分享文"來的.............................
沒辦法嘛
現在終於解答了自己之前想問的問題
為何apa人都不怎麼寫blog呢?
答案就是"忙"和"懶"
因為忙, 所以懶

在剛過去的一個星期
cp project 3終於present了
其實我自己都覺得okay丫
我仲以為其他人都會玩上gallery同backstage
(跑圈那組不計啦!)
點知原來得我地果組

老實說我想這樣飛/燒notes好久的啦!
所以那part做的時候還真痛快
最累的反而是跟tommy跳舞那part
幸好沒有甩步!
都是我努力練習得來的成果!哈哈哈

present完之後............全組的人都開始頭痛.......
而從那天開始的一整個星期
好像訓極都唔夠
是因為放假的時候睡得太多嗎........???

還有的是
open day大富翁的圖
搞了一大輪
做到我想打爛屋企部電腦,
(真的好想買macbook)
寧願在學校pc lab奮鬥的情況下
終於在放假前完成了
希望不用再改太多吧.............................

星期三跟nmc的幾位美女在fat angelos團年
凱撒沙律超好食!
找天真的要去試試outback的
還去了行維園的年宵
今年真的沒甚麼吸引
只是都幾欣賞那個肥牛毛巾
但老是認為用用下會甩色
反而我跟lorraine一起站在那檔抽獎前駐足了15分鐘!
真的睇人地抽好玩過自己俾錢抽
睇睇下lorraine還真的想抽埋一份
其實$20真係拎隻金色hello kitty番屋企又無咩所謂
但是如果抽中史迪仔貼紙的話會好灰囉.........

再來就是星期五晚跟超班家族的團年
勁慘!好多人甩左底
唯有寄望下次
希望響我最忙之前搞到一次齊人的gathering
頭一趟到cityu的hall打邊爐
其實每人$50就可以填得飽個肚兼有餘
平時百幾蚊出去任食係咪好貴呢?

順手也去了花墟行年宵
都係無咩特別野好睇............
不過開始想到......過兩年便是兔年了
難得十二年一次
那年的年宵
我應該會帶大量銀彈去搶購兔子精品吧.......!!

近期即使放假都無咩街好去
落街買野食既時候響屋企附近走來走去
反而睇多左慈雲山lee個地方
慈雲山真係有好多食店
而且我岩岩發現我好鍾意食果隻粟米湯零食
響我屋企附近間報紙檔買係3蚊一包咋!!!

還有
E23終於有個站在慈雲山了
好讓我不用再先搭小巴再過天橋才到機場巴士站
此時andy兄問我, 乜你成日都去旅行架咩?
那我怎樣都有機會去的吧!
焉還不知道我帶住個行李去搭小巴有幾狼狽...............!!
而且每次提著行李過上落天橋果陣
都驚會連人帶o急從天橋滾下來..................
現在不必冒這些險啦!

其實慈雲山還滿不錯的
雖然老是在說賺到錢之後要搬去跑馬地
可是他日如果真的要走的話
我想還是會捨不得這個地方

lee期有好多戲想睇, 包括
游龍戲鳳
家有囍事2009
奇幻逆緣
仲有波兒我都未睇!
但係年初二就要開始番海洋公園的internship....................
希望響海記既兩個星期, 一切順順利利!

最後就是希望大家在牛年
身體健康!
心想事成!
恭喜恭喜~~~

No comments: