Monday, November 23, 2009

神經痛

或者我應該把握lee個機會, 寫低自己近排既心情
估唔到曾經係"正面能量小天使"既我都會有lee一日

總係覺得中六七做緊班會主席果個我,
或者係響drama society做緊pm果個我, charm過而家lee個我好多好多
從前的自信到底去了哪裏?
老是覺得它沒跟我一起踏進apa的校門.
是因為知道這裏再沒有空間讓我亂衝亂撞了嗎?

其實經過左果一晚, 咁多人走黎問我O唔Okay,
捉住我同我講左咁多,
甚至連經理都專登停車同我講左一大堆, 話俾我聽佢地lee個決定係為我好
我都實在無籍口再諗埋一邊
只不過我實在仲係有d頹
可能我都係未接受到全世界都知我係一個失敗者吧

我知道今次真的需要一點時間, 身體內的"自我修復系統"才能夠完成它的工作
我想我會沒事的
只是, 請給我一點時間

雖然, 這幾天我也確實不好過
腦子不太function
也沒甚麼energy, 起床後只辦完一件事, 就會開始眼訓
幹甚麼也像無法專心, 包括過馬路的時候
晚上老是發著些怪夢
例如夢見自己拿著匕首把一條魚殺掉(?)
又或者....... 發夢cue show囉........
還有.... 仍然很有吃的欲望
死啦再這樣下去我快變成大肥兔了
原來"瘦身男女"裏, 鄭秀文的角色是沒有誇張的
當一個人太灰的時候, 食量真的可以大得很嚇人

我想我會沒事的
只要在這段期間沒撞車死掉
"一切會好 只要忍到劇終"

anyway, 真的很感恩原來我身邊有這麼多好人
謝謝你們的關心和鼓勵
特別係你, 係呀你呀!! 如果早前被你撞了上來之後仍然會再來看的話.

實在不知道我有甚麼值得你這麼照顧我.
但是你知道嗎, 當晚在driveway跟經理傾完計, 一轉身見到你竟然還站在附近等我的時候, 那一刻我真的感動得要死.
謝謝你.

No comments: