Thursday, May 8, 2008

瘋狂24小時

尋日我創下左自己既紀錄
我響公司連續工作左24個鐘!!!

就又係因為要追proposal之嘛..........
連續24個鐘不停對住部電腦,打字打到手都痛
我之前果日已經響公司一晚頂架喇...我都估唔到咁快又黎

份野6點鐘deadline,5點果陣老細話,不如由我出去尖沙咀交
嘩lee件咁神聖既工作我當然願意做....不過真係勁淆底!
成十幾萬既proposal...如果6點前交唔切去既話....都真係幾大wok!

其實5點出去6點前一定到既,只不過係
你知啦,世界上咁多意外

"死啦,你估地鐵會唔會撞車?"
我老細聽到我講lee句都怕左我
即刻決定俾錢我搭的士算啦
雖然我都明白地鐵撞車既機會率一定比的士高既
不過成幾十萬既proposal響我手上呀.........!!!
總之就勁淆啦........

最後
的士3個字左右就飛到出文化中心
5點40分完成任務!!!

為左慰勞身心皆疲
仲要連續好多個鐘都無啖好食既自己
一於唔理自己一身t-shirt短褲加brikenstock既"通頂裝"都唔番屋企住
去左harbour city食super sandwitch
雞肉凱撒沙律+橙汁
大滿足呀!
但如果係三文魚凱撒沙律既話,就更加完美囉~~~

時間過得勁快!聽日就要去in apa!
都係果句,無期望就無失望啦

No comments: