Sunday, May 25, 2008

懶洋洋的夏天

放暑假真好!

這一個星期以來, 只要吃,睡,玩,還有上班
沒有早起床沒有不夠睡沒有assignment
真爽!

可是卻懶得寫blog
慢慢黎啦
未來幾天總將lee個星期既充實又多姿多彩既生活同照片記低

忽然諗起
其實我仲未去過迪迪尼的!
大家約我去海記之餘
也可以約約我去迪迪尼呀....................

剛剛睇到"十年人事幾番新"
仲有前兩日steve提到"一到18歲,時間就過得好快"
的而且確, 時間快得抓也抓不往
今日容乜易二十歲
他日容乜易就三十歲吧
未來這十年, 相信是我們這群人將會面對得最多轉變的十年
之後的幾十年可能也是depend on這十年的表現


我不要再想下去了
時間快得恐怖
我真的愈來愈怕長大
愈來愈怕老

之前談起"政治婚姻"這回事
封建制度也絕對有他的好處
相敬如賓的關係
無論去到哪兒都合用

做了一點little search

我今年又無second in了
第一個鬆一口氣的
應該是andy兄吧
哈哈哈
希望臨飛前的stage management interview可以好好睇睇
如果唔係
9月真係要cidp見了......

見到有好多好勤力既同學仔都得到佢地應有既回報
真好
也希望這兩年內玩得不亦樂乎的我
能夠得到一些另一方面的成果

No comments: